6.4. – 9.4.2021
- opakovat si typické znaky pro období jaro (počasí, jak se probouzí příroda, rodí se vše nové – i zvířátka, kvetou stromy, proměnlivost počasí)
- seznámit děti s nejznámějšími druhy jarních květinek (obrázkový doprovod – např. tulipán, narcis, sedmikráska, krokus, …apod.)
- strom během celého roku (jak se strom mění)
- rozdělení rostlina x keř x strom
- práce na zahradě na jaře (práce zahradníka, co dělá a jaké činnosti ho čekají)
- kde všude můžeme něco pěstovat ? (skleník x pařeniště x pole, zahrada)
- zopakovat si známé druhy zeleniny (říct si také rozdíly mezi ovocem x zeleninou)
- matematické operace (počty do 10, určování více či méně na obrázku, menší x větší), co k sobě patří, opakování základních a doplňkových barev
- poslech příběhů s jarní tématikou + schopnost reprodukovat děj u dětí (děti by ho měly samy i převyprávět)
- grafomotorika (vést stopu po vyznačené čáře)
- jarní ,,zahradníkovy pokusy“ (klíčení semínek, bylinek na vatě/v hlíně)
Další inspiraci hledat na portálu Google, Krokotaku či na Pinterestu 🙂
UKOLY PRO PŘEDŠKOLNÍ DĚTI: Opět prosíme rodiče, aby s dětmi splnili týdenní stanovené úkoly pro podtéma: Příroda na jaře.